Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

dilluns, 19 de juny del 2017

A tu fill meu!

Ahir va ser un dia molt important a casa nostra, el nostre fill Arnau va fer 9 anys.
I com cada 18 de juny em llevo d'hora. Sí, és com reviure aquell dia. Perquè cada part i cada embaràs és diferent. Amb les nenes no vaig parar de vomitar des del primer dia fins a l'últim (bé amb la tercera potser no tant, però amb la primera encara recordo parir i com el meu marit m'aguantava una palangana perquè seguis vomitant..., si una mica poc glamurós la veritat).

Però amb l'Arnau va ser diferent, estava radiant, no em vaig engreixar gens, àgil, amb energia i sobretot no vomitava! Això si sempre em llevava molt d'hora, de fet, ell segueix així, llevant-se molt d'hora.

Ahir no va ser diferent, a les 7 del matí de manera natural em vaig llevar i com fa 9 anys el meu marit tenia festa i vam recordar com va ser aquell dia.

Encara faltava perquè naixes, jo l'esperava més tard, seguint les passes de la gran que va arribar a les 42 setmanes i tanta panxa, doncs ell no, ell a les 37+6 va decidir que ja era hora de veure món, que la festa major estava a prop i que ell la volia veure.

Sempre ens aixequem ben d'hora i li preparem l'esmorzar (m'entres que l'estem preparant recordem aquell dia, el part, algunes anècdotes, ...) li fem bufar les espelmes i li donem el regal llavors, perquè ell és així, no pot esperar.

Com és la vida de curiosa, entranyable i bonica, 3 fills, 3 embarassos diferents, 3 parts diferents i 3 nens totalment diferents i això que intentem de la millor manera educar-los de la manera més semblant possible, acceptant les seves peculiaritats és clar!

Cada dia intento sempre dir coses boniques als meus fills, coses que els arribin a dins del cor, que els facin sentir. El dia del seu aniversari, però també m'agrada explicar tot d'anècdotes o fets que els fan ser així d'especials, i fer amb ells allò que els hi agrada més. Ells ja ho esperen, volen que tregui els àlbums de fotos i que els hi expliqui: mira Arnau la teva primera tronada i et va caure el melic! Aquí la primera vegada que vas fer de diable.... Aquí la teva primera audició.... El teu examen on vas posar que et deies Arnau William Wallace.... o te'n recordes al McDonald's de Lleida? Ahhahahahahhaa

Ets el meu valent, el meu amor el meu diable, el meu sacaire, el meu tot.

Avui ho peten Arnau!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada