Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

diumenge, 23 d’octubre del 2016

Vivim el Festival COS


Sempre miro l'agenda de Reus, els actes que fan. Igual faig amb les dels pobles i ciutats del voltant, crec que la cultura i l'oferta que fan els municipis de la nostra demarcació és força important.

Aquest cap de setmana era el Festival COS, que ja va per la 19 edició. És un festival consolidat. El Festival internacional de mim i teatre gestual.

La cartellera ja era prou important i aquest any recuperaven una activitat que eren els tallers.
Em vaig llençar de cap, tenia que inscriurem als dos tallers que veia factible: "Dansa per adults" el divendres vespres i "Dansa en Família" el dissabte al matí.
Quina il·lusió em va fer!!!!! Fa temps que em ronda pel cap tornar a fer dansa (si és una cosa que porto dins, que vaig fer de petita i que sempre m'ha agradat) per tant ho veia una ocasió molt bona per poder comprovar si realment aquelles papallones que tinc dins són ganes de fer-ho o simplement fum...
foto feta per Arnau Enguita
Els tallers els realitzaven Anna Borràs i Ariadna Llussà, dues professionals joves i enormes! Amb una energia brutal.





Divendres va ser el meu dia, i no em va decepcionar gens, al contrari tots els meus músculs es van posar en marxar, i el cap va tornar a volar, el cor a riure i jo a emocionar-me. Que bonic és ballar, perquè "Un dia sense ballar és un dia perdutFriedrich Nietzsche.



Vaig portar al meu fill perquè li feia molta il·lusió i així em va fer fotos. Li va encantar! I quan vam acabar em va dir: mama he vist que t'ha agradat molt i he agafat el teu mòbil i t'he fet fotos.....

Que bo!

L'endemà al matí va arribar el torn de fer dansa en família, aquest cop van vindre les nenes, ja que el nen tenia una activitat ja programada, li va saber molt de greu no poder assistir, perquè al veurem ballar el dia anterior i al veurem tan contenta encara li van vindre més ganes.

Les nenes i jo ens ho vam passar molt bé, el taller no va decepcionar gens ni mica, al contrari, vam riure, vam gaudir moltíssim! Agrair a les professionals, la seva excel·lent tasca i gràcies al COS per fer aquests tallers!

No perdeu els dies, balleu, canteu i rigueu tot el que pugueu, i si podeu, feu-ho amb família, millor que millor, perquè educar amb els actes i veure com gaudim tots del mateix fa enfortir els vincles i els aprenentatges.


Recordaré la frase de la meva nena gran: Ostres mama han passat els anys, tens més panxeta però et mous molt bé! Que bé ens ho hem passat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada