Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

dilluns, 23 de maig del 2016

Propostes “molones”: Taller d’escriptura creativa

Sabeu que ser família nombrosa implica moltes coses, a part del tema logístic, respectar les prioritats i voluntats de cadascú pel seu desenvolupament propi i inquietuds, tot això sumat a les inquietuds familiars i la seva adaptació, hem d'afegir el tema econòmic.
Perquè desenganyem-nos, els diners manen una mica (per no dir bastant). Per això jo intento mirar tot el que sigui gratuït i que ho podem adaptar als meus fills i a la meva vida familiar ho incloc al meu planin familiar.
Així que estic atenta a tota la programació de la ciutat, tant d'iniciativa pública com de privada en tots els àmbits, cultura, lleure, cine.... sempre trobem coses interessants.

Un exemple clar és a les Biblioteques de Reus, on ja he fet diferents sessions, cursos, Clubs de Lectura, ... Per diferents edats i recursos molt variats.
Ara acabem de fer un taller de 3 sessions d'escriptura creativa per a nens i joves. Aquest cop només l'ha pogut realitzar la gran, però com sempre la biblioteca hi ha un espai per cadascú, així que m'entres una feia el taller, els altres dos miraven i remenaven llibres. Una activitat que ens agrada molt!

La valoració és molt positiva del taller i a més estem esperant en candeletes altres activitats, ja sabem que a l'estiu hi ha el Joc de lectura!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada